1 Ağustos 2010 Pazar

tatil bitti...

Zaman su gibi aktı ve tatil bitti. Sevdiklerimize doyamadan geri geldik. Her seferinde bir öncekinden daha zor geliyor ayrılık. Her gittiğinizde sevdiklerinizin biraz daha yaşlandıklarını görüyorsunuz, görüyorlar. Zamanın acımasızlığını bu süreçte daha iyi anlıyorsunuz. Farklı yerlerde göz görüpde alışamadan yitiriyorsunuz yaşananları, zamanı...

Bu melankolikliği üzerimden atmam uzun sürmez inşallah.
Bu sefer ilk defa bu kadar fazla yer gezdik 10.000 km. kadar yol katettik. Çocuklarla zor olmadı demek doğru olmaz tabi zor oldu ama güzeldi.

Aslında tek tek yazmak istiyordum gezdiğim gördüğüm yerleri sizede fikir vermesi için. Geçtiğimiz 5 ülkenin özelliklerini, oralarda yaşadıklarımızı, tavsiyelerimi, tr deki tatil yerlerini, Çanakkale'yi, İstanbul'u
Kastamonu'yu Fetiye ve ölüdeniz'i, Aydın'ı Truva'yı Assos'u Gelibolu yarımadası'nı Cide'yi Muğla'yı Küçükkuyu'yu midilli adasını bozcaada'yı daha bir çok yeri hem fotoğraflarla süsleyip yazıya dökücektim ama başında da dediğim gibi bu melankoliden çıkmam lazım...

Sevgili kalp kurabiye Deniz beni mim lemiş. çok da hoşuma gitti aslında, sanal ortamda yemekteyiz yapmışlar. İsviçre'ye gelseydi katılabilirdim ama şimdi istemem seyretmiyorum bile bir çok kişiyle hem fikirim seviyesiz ve kalitesiz buluyorum. Beş yıl önce daha çocuklar da yokken Alman kanalı VOX da izliyordum eşim bile sen neden katılmıyorsun demişti. O kadar severek izlediğim bir programdı. Ama tr versiyonunu beceremediler maalesef. İşte ne alaka diyebilecekler için açıklama yapma zorunluluğu hissettim :) eğlencelik yani...

En kısa zamanda katılımımı gerçekleştiricem :)

sevgiler...

2 yorum:

kalpkurabiye dedi ki...

canım hoşgeldinnn....:))
çok güzel anılar biriktirdiğine eminim.. Türkiye seni yine bekliyor unutma:))
öpüyorum canım..

yemekbiraşk dedi ki...

Denizcim çook teşekkür ederim. Evet sepet sepet anılarla geri geldim :)
bende çook öptüm canımcım :)

Special design for Yemek Bir Aşk by GeCe