28 Aralık 2010 Salı

yeni yıl mimi

çanakkale'li arkadaşım muko beni mimlemiş.. bende kendisine çok teşekkür ediyorum işte cevaplarım..


Yeni Yıla Nasıl ve Kimlerle Girmek İstiyorsunuz ?
 Nerede? Nezaman? Kiminle? Bu ruh halimle hiç farketmez :) ama ayrıca; luzern'de aile ve dostlarla beraber bir partide olacağız.

Yeni Yıldan Beklentileriniz Nelerdir ?
Sağlık bitmek tükenmek bilmeyen bir istekle.. Heleki bu bir aydır okadar kötüyümki görmeniz lazım.. anlatmam yetmez..:)

Yeni Yıl Sence Ne Demek ?
Bir yaş daha yaşlanmak demek:) nisanda 38 olucam.. Allahım bu zaman nasıl bu kadar çabuk geçti daha dün 25tim nişantaşında iş çıkışı arkadaşlarla ortaköyde eğlenmeye gitmiştik o günün fotoğraflarına bakıyorum oben benmiyim:)

Yeni Yılda Ne Olursa Çok Mutlu Olursun ?
Hiç bir fikrim yok:(

Yeni Yıla Dair Mesajın Nedir ?
Herkeze sağlık, mutluluk, huzur ve dünya barışı diliyorum. Gizli güçlerin zayıf ülkelerden elini çekmesini istiyorum. Küçük bir örnek Fildişi sahili nasılda karışıyor çünkü pırlanta rezervleri çok. Yada Pakistan'da yardım paketi alırken  insanların canlı bombaya kurban gitmemelerini diliyorum..  O kadar çokki.. İçimden dilemeye devam ediyorum..


  nacizane bütün blog arkadaşlarımı mimliyorum.. önüm arkam sağım solum sobee...:)

bu vesileyle de bütün arkadaşlarımın ve yemek bir aşk okuyucularının yeniyılını kutluyorum... yeni yılda güzel paylaşımlarla görüşmek üzere:)
sağlıkla esenlikle kalın efendim....



(itiraf ediyorum soruları mukodan direk kopyaladım:)) renk ayarlarını düzeltemedim:)

24 yorum:

Unknown dedi ki...

Güzel dileklerinin hepsine içtenlikle katılıyorum sağlıklı,mutlu bir yıl diliyorum öpüyorum hemşerimi

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

canım tüm dileklerin gerçek olsun,izninle bu mime bende katılmak istiyorum:)))

NiLaY dedi ki...

Gönlünce sevdiklerinle süper bir yıl başı geçirmen dileğiyle canım :)

kalpkurabiye dedi ki...

canımm senden bir haber almak iyi geldi..
umarım daha iyisindir..
yeni yılını tebrik ederim..
öpüyorum..

Oznur (100de100 Marifet) dedi ki...

cevaplar cok guzel
insallah yeni yilda dilediginiz hersey olur guzellesir
herkes derken bende girmis oluyorum :) tesekkur ettim canim

Unknown dedi ki...

Sana mutlu yıllar canım.. sevgilerimle..

Unknown dedi ki...

Canım inşallah 2011 senesi hepimiz
için hayırlara vesile olur öpüyorum

özlem dedi ki...

tüm dileklerin gerçek olsun inşallah.

dokuzuncubulut dedi ki...

Bütün güzel dilekleriniz en kısa zamanda gerçekleşsin inşallah.
Size de sağlıklı ve mutlu güzel bir yıl dilerim.
sevgiler.

Hayattan Azıcık dedi ki...

2 Ocak - 2 Subat tarihleri arasinda yapacagim ``Ben Buldum`` etkinligime davetlisiniz..

Hepimiz mutfağımız da bir sürü tarif uretiyoruz. Bir etkinlik yapma fikri benim sürekli bir şeyler üretme isteğim ile başladı. Sizlerden de kendi tariflerinizi gondermenizi bekliyorum. Bol katilimli olur umuyorum.

evatolyesi dedi ki...

Güzel dileklerinizin hepsi gerçekleşir inşallah.
Sevgiler:)

NzlGl dedi ki...

Sevalciğim
yeni yılını kutluyorum. Herşey istediğin gibi gönlünce olsun hep mutlu ol ve herzaman burada ol olurmu? canım
sevgiler

Nilgün dedi ki...

Sevgili Seval
Bütün sevdiklerinle beraber yeni yılını kutlarım. İyi yıllar..

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Yeni yilin kutlu olsun,saglikli mutlu bir yil dilerim senin icin,sevgiyle kal...

Banu dedi ki...

Şeker gibi tatlı, masal gibi güzel mutlu bir yıl diliyorum... Sevgilerimle...

Unknown dedi ki...

Her yeniyıl bir başka güzel.. 2011 yeniyıl sizlere hayatınız boyunca unutamayacağız güzellikler yaşatsın. Yeniyıl ınız kutlu olsun.

Birsel ve İrem dedi ki...

Yeni yılın size ve tüm sevdiklerinize güzellikler getirmesi dileklerimle...
Sevgiler.

özlem dedi ki...

canım yeni yılını kutlar sağlıklı mutlu huzurlu yıllar dilerim. sevgiler

Tümay Öztürk dedi ki...

Sağlıklı mutlu ve başarı dolu bir yıl diliyorum:)

ugurbocegi1 dedi ki...

selam canim yeni yilin kutlu olsun
sevgilerimle
leyla

keskinli dedi ki...

yeni yilda tüm dileklerinin gerceklesmesi dilegiyle

saglik ve huzur dolu yeni bir yil dilerim mutlu seneler

çeşnici Handan dedi ki...

Sağlıklı ve güzel bir yıl dilerim.

Unknown dedi ki...

CANIM RAHATSIZMISIN ?
1 aydır kötüyüm flan demişsin,epeydir de gözükmüyosun,inşallah tez zamanda herşey gönlünce olur..
Rabbim gönlünden geçen tüm güzellikleri,kader diye yazsın..
Sevgilerimle..

Adsız dedi ki...

merhaba canim yeni yilin kutlu olsun hersey gönlünce olsun
sevgilerimle
ugurbocegi1

Special design for Yemek Bir Aşk by GeCe