7 Şubat 2011 Pazartesi

fındıklı çikolatalı beze


Çok yoğun geçen bir haftanın ardından herkeze merhabalar.. Önce oğlum ardından kızım arada ben hastalandık dahada bitti diyemem ama hamdolsun daha iyiyiz.. Güncel koşuşturmalar derken biraz ara uzadı ama buradayım geldim:) Hemde süper bir lezzetle, çeşnici başının deyimiyle bir yarışmaya girsem birinci olurmuşum..
ozlemin gunlugunün düzenlediği çikolata aşkım etkinliğine bu aşk dolu sevgi dolu kurabiyelerimi yolluyorum:)

malzemeler
5 tane yumurta beyazı
250 gr pudra şekeri
1 ym kaşığı dolusu nişasta
150 gr çekilmiş fındık yada badem
1/2 çay kaşığı tarçın
ayrıca
nutella
150 gr  kuvertür çikolata
hazırlanışı

Yumurta aklarını kar olana kadar mikserle çırpın. Diğer malzemeleri de ekleyip iyice köpüğe yedirin.
Fırın tepsisine fırın kağıdı yayıp sıkma torbasının içine aldığınız beze hamurunu aralıklarla sıkın.
(sıkma torbasına doldurdum ama sıkmadı benim duylarımın ucu çok geniş değil. tatlı kaşığı ile tepsiye bölüştürdüm) 180C fırında pişirin.
Soğumasını bekleyin.


Çikolatayı benmari şekli eritin. Bezelerin her bir yüzüne nutella sürün ve birbirine yapıştırın.
Kurabiyelerinizi çikolataya batırın. İsterseniz komple çikolataya bulayabilir isterseniz yarı beline kadar batırabilirsiniz.
Nefis kurabiyeleriniz servis hazır..
Bu kurabiyeleri kızımın kinderhort partisi için yaptım ayrıca küüçük hanımın ilk partisiydi:) tek tek ambalajlayıp cici cici kurdelelerle bağladım. Pek şirin oldular o şekliyle resimleyemedim hayal gücünüze bırakıyorum. Hayal kurmak ne güzel birşey.. çocukluğum ve 20'li yaşlarıma kadar hayal kurdum.. sonra  bitti..
bu güzel kurabiyelerimin görücüye çıkması lazım ama değilmi işte şans:) tuz biber dergisinin cupcake kurabiye tarifleri ödüllü etkinlik yarışmasına yolluyorum...

34 yorum:

Unknown dedi ki...

süper! çok lezizz.... fotoğraf makinesi değişikliği olmuş sende sanki farkettim :)

Behiye Sönmez dedi ki...

fotofraflardan ve içindeki malzemelerden belli çok güzel olduğu :)ellerinize sağlık..

Unknown dedi ki...

Ay ayy bayıldım ya!! Beze hemde üstüne üstlükte çikolatalı!! ellerine sağlık arkadaşım keşke şöyle uzanıp alabilsem:)

Unknown dedi ki...

hmm arkadaşım ellerine sağlık severek yapıyorum beze.ama bu şekilde denememiştim.
sevgilerimle...

Hayatın Tatları dedi ki...

AMA BUNLAR ÇOK GÜZEL....

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

ellerine saglik canim nefiss görünüyorlar.. sicacik sevgiler

Öcal-Mutfak-Esra dedi ki...

muhteşem muhteşem muhteşemmm,içinde çikolata olan herşeye varımm :).görüntüde mükemmel,ellerinize sağlık.

Yeşim dedi ki...

Burdan nefis görünüyor canım.Ellerine sağlık.sevgilerimle.

Unknown dedi ki...

Canım geçmiş olsun bezeler süper elle
rine sağlık öpüyorum.

Ferkay dedi ki...

Nefis çok güzeller bayıldım. Ellerine sağlık canım.

akdenizkizi.blogspot.com dedi ki...

enfess görünüyorlar...ellerinize sağlık...

Unknown dedi ki...

eminim çok leziz olmuştur.zaten görüntü herşeyi anlatıyor.ellerine saglık.

Adsız dedi ki...

merhaba yeni backlink kazanma sitemiz açıldı.

www.memurlink.blogspot.com

keskinli dedi ki...

hepinize cok gecmis olsun

kurabiylerde enfes görünüyor
ellerine saglik sevgiler...

Adsız dedi ki...

geçmiş olsun canım benim ellerine yürğine sağlık çok güzzel görünüyorlar...mailini göremedim iletebilirsen hemen davet gönderirim..öpüyorum..

kalpkurabiye dedi ki...

canımm ellerine sağlık nefis görüntüler bunlar..
çok çok geçmiş olsun..
anneciğimde grip oldu:( bakıyorum ona:)
küçük hanımın ilk partisi harika geçmiştir bu cicişlerle:)
ellerine sağlık:)
öpüyorum canım..

Osmanlı Oto Lastik dedi ki...

Bezeler çok güzel olmuş..Ellerinize sağlık..

Özgen dedi ki...

Canum ellerine sağlık macaron gibi olmuşlar sevgiler...

lezzet sefasi dedi ki...

Harika gorunuyor ellerinize saglik..

NzlGl dedi ki...

Eline sağlık süper olmuşlar. Bu arada hepinize geçmiş olsun
sevgiler

Safran dedi ki...

Çok cici olmuşlar, ellerinize sağlık, çikolatayı kim sevmez...

Kadına Dair Herşey dedi ki...

Süper gözüküyorlar,ellerinize sağlık,bu arada çay saati etkinliği yapıyorum,beni yalnız bırakmazsanız sevinirim,62. Porselen demlik çay saati etkinliği için sizin ve o güzel ziyaretçilerinizin tariflerini bekliyorum,sevgiler
http://cafemis.com
http://cafemis.blogspot.com

anneanneninemekleri dedi ki...

Çok güzeller ellerine sağlık.

Mehlika Yıldırım dedi ki...

nefis görünüyor bir kaç tane aldım kaçıyorum ellerine sağlık =)

Tümay Öztürk dedi ki...

Öncelikle çok çok geçmiş olsun. Maalesef havalardaki dengesizlikler bizlerinde dengesini bozdu. Bezeler nefis ötesi duruyor. Ellerine sağlık:)

GÖNÜL dedi ki...

harika görünüyor çikolatalı şeylere dayanamam

Unknown dedi ki...

üfff ellerine sağlık midem asit salgılıyor şuan aşkolsun şimdi napcam ben bende istiyorummm:)))sevgilerimle ben mutfağa gidiyom..

Armina dedi ki...

Bezenin görüntüsüne bayıldım harika olmuş, ellerine sağlık.

Cafe Pepela dedi ki...

Çok geçmiş olsun! Umarım daha iyisinizdir şimdi:(
Kurabiyeler çok güzel görünüyor.Çikolataya da dayanamam zaten.Ellerine sağlık arkadaşım..

Nilgün dedi ki...

Umarım iyileşmişsindir. Kurabiyeler tek kelimeyle NEFİSSSS. Ellerine sağlık..

Unknown dedi ki...

Geçmiş olsun canım.
Bu kurabiyeler harika olmuşlar. Ellerine sağlık..

mintinin dünyası dedi ki...

ÇOK LEZİZ GÖRÜNÜYOR ARKADAŞIM.SEVGİLER GÖNDERİYORUM.AYRICA GEÇMİŞ OLSUN DİYORUM.SEVGİLERMLE

yonca dedi ki...

ablacım çok güzel görünüyo masan sen melek öztürkün kızısın bide biz çekseydik sana yazın tatilde bizede yaparsın inşallah öptüm seni

Hayatın Tatları dedi ki...

canımcım şimdi gördüm. tuz biber dergisinden bu bezelerin ödül kazanmış tebrik ediyorum. Tekrar ellerine sağlık

Special design for Yemek Bir Aşk by GeCe